Skolan blev det idag.

Idag lyckades jag äntligen ta mig till skolan! skönt.. Sitter nu på svenskan och har inte allt för mycket att göra. Sjukt att jag inte missat något här, jag menar vad sysslar dom med på lektionerna haha.. Jaja, skönt att inte vara efter iallafall. Efter denna lektionen blir de mat sen en 2 timmars lektion av naturkunskap med komvuxarna. Haha hoppas jag inte känner mig allt för utanför som 17 åring. Efter skolan har jag planer på att sola lite och sen hem och vila huvudet innan jag ska till Anna ikväll. Vi ska först laga mat massa tjejer och se på idol tillsammans, sen kommer lite killar och håller oss sällskap, ska bli jätte mysigt! Får dock ta det lite lugnt pga huvudet.
sjuk gry från igår.. Allt jag hade att bjuda på haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0