Så får det bli.

Tänkte gå upp till skolan imorse, men så kom lite obehagliga spyor ut från munnen istället.. Ingen skola för mig. Det suger att missa så mycket i skolan som jag gjort nu, hoppas det inte är för mycket. Har varit hos mormor hela dagen i princip och kollat på massa gamla filmer från när dennis var liten och kusiner osv. Jag var inte född ännu. Åh, det var så gulligt. Alla var så söta!
Och nu är jag hemma och funderar lite. Och jag funderar lite över mig själv, på vilket sätt jag kan bli mer glad över mig själv, och då tänkte jag faktiskt att jag börjar gå efter ett matschema. Jag säger inte att jag är tjock, för det är jag verkligen inte! Men sen har jag ändå lite onödigt fett här och där som jag lider av själv, och även fast alla tycker jag kanske är tramsig, så är det ju ändå jag som ska vara nöjd med mig själv. Jag har börjat hata att ha linne på mig, särskilt om inte håret hänger ner. Så nu eftersom jag börjat träna så mycket så kan jag lika bra ta tag i vad jag ska äta och inte äta. Sitter just nu och skriver i min kalender hur jag ska gå till väga.
Men sen tänker jag ju unna mig saker också såklart! men det får ju bli på helgen.
Jag vill behålla mina former och allt de där. Men även få en mer tränad kropp som jag själv kan älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0