Helgens gång.

Hej sweethearts!

Ja, som sagt var det ett tag sen fiii gry. Men vi ska inte prata för mycket. Lägger en bild för varje dag sen fredag och berättar därifrån istället!

Fredag


Här skulle egentligen ligga en jätte fin bild som jag tagit själv med mobilen på jordgubbar och passionsfrukt, men mobilen är inte kåmpis med mig idag. Men fredag tillbringade jag med Nathalie, jordgubbar, säng och tv;n. Hur skönt som helst!!

Lördag

Becca gjorde mitt hår hur fint som helst! :*


Haket i Helsingborg med mina vackra vänner!!

i följd med BIO (Scream 4) förjävla läskig, kunde inte sova.. -.-

Söndag

Sorry, men har ingen bild för denna dagen. Blev iallfall solning på dagen en massa!

Sen grillning på kvällen med papps, och fick nattbesök av beccis :*

 
Måndag


Utskrivning från nicolai skolan.. börjar i klippan imorgon :D så mer än det behöver jag inte säga, det är samma linje och allt, så det blir i princip som vanligt!

Efter blev det väla med Antisen. Hittade de ni ser på bilden, inte köpt shortsen idag dock. Men allt är från BIKBOK my love store. Älskar den affären något så fruktansvert! kläderna är bara grygrygry!



Tack så mycket för helgen alla som medverkat hehe. PUSSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0