helg!

Åh så underbart med helg. Tänk om vi inte hade haft helger? :o man hade ju inte sett framemot något i livet. Tänk på vissa utomlands som jobbar varenda jävla dag hela året. Vi lever i en fest!

Fredagen för mig innebär bara slappe, tidig läggdags, och varför nu detta? jo för jag vill upp tidigt imorgon och sola!! ska ju blir jätte varmt, sen måste jag till väla och fixa en plopp till min navelpiercing som trillat av as usual.. och efter det blir det partey i Örkelljunga, härligt! får väl sluta med en fest nu när jorden ska gå under imorgon ;)

Aja, nu ska jag se Talang med mammsen och micke. :*


Min babe becca är utomlands och blir brunis, och jag saknar henne!
En härlig bild på oss från 09 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0