Godmorgon!

Söndag morgon, och jag är inte toppen glad. Endast för det är skola imorgon IGEN. Det blev ju nyss helg :( en hel vecka till innan det blir helg igen.. Aja, fint väder är det iallfall och solen skiner! älskar att det börjar bli vår. Och igår blev det grillning, passar så bra!

I fredes var jag lotta och nathalie på fest i klippan, en kille hade fyllt år, så det var jätte skoj tycker jag. Sen igår tog jag och Lotta det bara lugnt och stack till helsingborg för en fika på Mezo. Mys!

Nu tror jag jag ska sticka ut och gå upp till min lilla mormor, sen ikväll ska jag till pappa och kanske träffa elvira!

Min data har blivit jätte knas, svårt att förklara men går inte att lägga upp bilder från cam längre, jag som tänkte lägga upp en halv skabbig bild på mig när jag är nyvaken :(

Aja, vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0