Förlåt..

Heej! förlåt att jag inte har lagt upp bilder igår, men blev andra planer och jag var inte hos pappa, och inte idag för då är jag hos mami, och imorgon ska jag heller inte vara hos pappa.. Så jag får helt enkelt lägga upp de när jag har tid.. Lite jobbigt är det, men så får det bli jag är ledsen, men dom kommer!!

Ikväll har jag och mamma varit uppe hos mormor, Marie (moster) är där och passar katten för mormor är utomlands, kommer dock hem inatt. Menmen, så var vi där uppe och agneta hennes kompis var också där. Och vi såg en film som hette Hämnden med Michael Persbrandt. Så sjuuukt bra! hemsk.. men riktigt bra. Se den! jätte bra var den verkligen.


Nu måste jag sova :( vi hörs på torsdag! har ju mycket att berätta. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0