En kass dag, men bra slut!

Hejsan! Idag har det hänt för mycket haha nä inte direkt. Men har några klagomål på vår jävla sjukvård här i sverige! Helsingborg iallfall..

2 första lektionerna gick bra, sen hade jag mat och håla så jag gick till lasarettet och satte mig där för drop in röntken, var tvungen att röntka min fot och se vad som är fel med den. De sa att de skulle ta ca 2 timmar och vänta, och det är ju väldigt lång tid, men jag kände att jag var tvungen.. Efter FYRA timmar fick jag komma in och röntka min fot i 5 minuter!!! så irriterad jag blir.. Fan skaffa fler folk eller gör något åt de iallfall.. åh


Matten kunde jag ju glömma, men jag kom till min träning iallfall, och jag tog faktiskt 2 pass idag. Step och dans fuego, det är de bästa på friskis så himla roligt!! Shake that asss typ haha.

Och eftersom jag glömde min mobil i en buss på Teneriffa, jätte chokad är jag? not.. Så har jag nu skaffat en ny! faktiskt lite bra ändå hehe, för den är finare och bättre :D



Så den kör vi på nu, Sony Ericssons Xperia X10!

Nu ska jag se Bigbrother och imorgon ska jag mysa med min käre vän Nathalie, vi hörs PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0