varför ska jag alltid dö?

Inatt drömde jag "som vanligt" en ganska hemsk dröm..
Jag och tjejerna från klassen skulle åka till Polen, med andra skolor också inklusive Apelryd. Vi alla bodde hos en polsk tant i hennes källare typ. På något konstigt sätt såg alla husen där lika ut, väldigt små marklägenheter och väldigt stela på något sätt. Ja, iallafall så skulle alla vara med och dansa i bakrunden på någon känd väl. Det förstod jag inte riktigt faktiskt hehe. Men när vi skulle hem och vi var på väg till flygplatsen så märkte jag att jag glömt min resväska hemma hos tanten. Så klart drog jag och en som heter josse från min klass tillbaka och skulle leta efter hennes hus. Men alla såg ju likadana ut? så vi fattade inte alls var det va någonstans. Så vi hamnade i något kvarter med stor tivoli.. Hm och helt plötsligt var inte Josefin med i bilden längre och jag gick ensam och letade efter huset. När jag trott att jag hittat rätt knackade jag på. Men det var istället någon konstig farbror som bad mig komma in, dum som jag var gjorde jag de. Och helt plötsligt så kommer massa militärer in när jag är på nedanvåningen och skjuter runder en massa. Då springer jag in långt in i något mörkt garage och gömmer mig. Och där sitter jag, och jag hör hur dom skjuter alla i huset och hur de går runder och letar efter fler folk i huset. Jag pustar ut lite eftersom jag förstod ju att de inte fattade att jag var här, när jag vanligtvis aldrig är här. Men då! .. Börjar min IPhone ringa som jag råkat tappa bredvid mig ca en meter ifrån. Och då kommer de ju såklart in, siktar pistolen mot mig och jag vaknar.
Då var de Elviras alarm på hennes IPhone som gick!
Alltså jag hatar dessa drömmar. Här om dagen kom en scream gubbe och högg mig med en yxa 2 gånger i ryggen och de gick jag och levde med i några timmar innan jag dog.. Hm, blir lite trött på att dö i drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0