Live Love Laugh - Gry

Jag vet att jag inte riktigt skrivit så ofta, ska bli ändringar på det nu. Och orsaken till att jag inte skrivit har varit för att det mesta känts kaos på sista tiden. Känns lite bättre nu, känns som att jag hamnat mer på fötterna och vågat stå för den jag är. Jag är en fantastisk människa som alla andra och jag förtjänar att må bra! Och som jag alltid sagt till mig själv innan så låter jag ingen trampa ner mig totalt. Jag ska stå för den jag är, och lita på mig själv. Det är bara inom mig som sanningen finns. Och nu när sommaren äntligen börjat och jag har ett fint jobb, fina vänner och förhoppningsvis fint väder så ska jag ta vara på detta och tro på mig själv!

Live Love Laugh



Btw, jag har blivit rödhårig igen!! det är så jag trivs bäst I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0