dåligt väder? japp!

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Yäs 
Fått ditt hjärta krossat: Jepp
Träffat någon som förändrat ditt liv: nae
Fått reda på att någon har pratat om dig: aa, det tror jag. 
Kysst en kompis: yes

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Hm, förut ville jag, men trivs som gry. Ingen annan som heter de!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hm först var jag på körskola, sen kalas på kvällen höhö
Vilken tid vaknade du idag: runt 11:20
Vad gjorde du igår runt midnatt: Skeda Amalia!

Senaste gången du träffade din pappa: I förrgår tror jag.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajamensan!
Vad gör dig irriterad just nu: Vädret..
Långt eller kort: långt.
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag tänker på andra och är snäll.

DIN FÖRSTA:


Operation: Armen
Tatuering: en mellan skulderbladen "Live Love laugh"
Bästa vän: Elvira månsson
Sport: Dans
Husdjur: kaattz
Vaccination: hm.. Kommer inte ihåg alltså.
Förälskelse: Anton
Alkohol du drack: En öl tror jag faktiskt.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: både &
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: hm.. spontan
Tatueringar eller piercingar: tatueringar!!


Hm, snodde denna från "kissie" men har inget att göra så vafan hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0