Today I don't feel like doing anything

3 ord! bra kväll igår. Finns inte så mycket och säga. mycket mysigt och gott! har bildat lite, så de kan jag lägga upp sen, orkar faktiskt inte gå upp och hämta sladden och kameran atm haha.. Inte sovit något inatt, så jag och becca gick och la oss imorse och vaknade 3.. Så idag blir det bara soffan som gäller, tror jag iallafall hehe. Imorgonbitti drar jag till Malmö med jenny! ska bli sjukt kul!
På torsdag skulle mina nästkusiner komma ner till sverige.. Men det är bara föräldrarna som kommer för dom andra jobbar.. Så jävla surt! såg fram emot att träffa dom riktigt mycket!
Lördag blir det iallafall HIF! :))






ser en aning uppstoppad ut, men det blev så jag fick se ut igår hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0