shopping i malmö!!

Nu ska ni få se bilder på det jag köpte i malmö. Hade en sjukt bra dag med jenny :*
2 tjockisar den till vänster zara: 129 kr höger: hm: 50 kr
shorts från woops: 300 kr linne från hm: 50 kr
två blusar från Zara: 99 kr (en kostade då 99)
mobilväska från woops: 130 kr vad kallar man de andra? från bikbok ialf: 129 kr
köpte också världens snyggaste jeans!! riktigt tighta med sitter skitbra, synd bilden inte blev så bra bara!
från Zara: 400 kr
köpte också ett puder och hårspray, men kanske inte så lönt att fota hehe.
Och varför vissa saker var så billigt var klart all rean som är nu! jag är fyndig vettni!
trodde jag skulle handla för 2500, kom hem med 1000!
Eller ja skulle egentligen handla ett par boots också, men det fanns bara en sko haha... Skit irriterande.. Men de ska ringa mig när de hittar den andra hehe!
hihi! puss
Blev lite snabbt för nu måste jag till kusinerna. Pappas kusin och sånt kommer från Norge!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0