Teneriffa

Godkväll sötisar.
Har varit en lugn dag. Har spenderat lite tid med pappa och nu på kvällen har jag varit i sporthallen och kollat på Åstorps cupen. Gick inte så bra för Åstorps tjejerna, men strunt i de, dom var duktiga ändå.

Men gissa vad jag och pappa gjorde idag? vi tittade på resor! Vi har pratat om att åka en runda i en vecka nu till Februari eller något, men har bara kommit på tal innan. Nu tittar vi seriöst vilket som är bäst osv. Så jag tror det blir en resa, men ska inte ha för höga förhoppningar, men känns ändå som det blir så ;)

Så skönt att bara komma iväg och få sola, bada, äta gott, bli serverad, ååh så härligt!

Här är ett hotell vi kollar på, befinner sig i Teneriffa och verkar underbart! Såfall om det blir detta stället så åker vi den 6 mars.


Ser inte för jäkligt ut va?  

Kommer sitta som en smäck med min snygga tatuering på stranden också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0