Stay alive & Carolina Gynning Ego Girl.

Gokväll. Har varit en dö mysig dag. Blev grillning för fullt och det var super gott. Sen har jag och Linn sett Stay alive. En grymt bra skräck film. Det är ungdomar, eller börjar med en kille som spelar ett data spel, som heter Stay alive riktigt äckligt och de slutar med att han blir hängd i spelet och så även direkt efter han spelat de. Sen fortsätter de så med folk som spelar spelet och då handlar såklart filmen om hur det kan vara så att alla dör, och hur dom tar reda på de, eller om dom gör de säger jag inte ;)


se den!

Och sen över till min jätte bra bok. Carolina Gynning Ego girl.
På senaste tiden, då Carolina började vara programledare i Idol så har jag faktiskt börjat gilla henne. Hon har så skön dialekt och verkar vara så trevlig och sprallig. När man läser denna boken som då handlar om vad hon gått igenom med Big brother, knark, modelljobb allt mellan himmel och jord så förstår man också hur sjukt jobbigt hon haft de. Men som sagt mycket av sakerna har hon fått skylla sig själv över.
Jag har inte kommit så långt i boken, men tycker verkligen att den är skitbra! Hon har verkligen fått uppleva mycket både på gott och ont. Om ni inte läst den så gör de. Finns även en nyare variant som heter Carolina gynning Ego woman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0