Snart dags!

Hejsan.
Nuså har jag blivit hemflyttad igen. Har varit väldigt jobbigt idag, att lämna rummet och skolan, men allra värst var att lämna Amanda och Felicia, då kunde jag verkligen inte hålla mina tårar tillbaka, fy. Men dom kommer snart till mig igen när jag ska göra min tattttoo. Nej, nu ska bara vara possitivt, har mycket att se framemot!

Och på tal om roliga saker att se framemot och tatuering så ska den snart sitta på min rygg! åh jag kan inte fatta det. Längtar så mycket, men samtidigt är jag jätte rädd och nervös! Mitt hjärta kommer verkligen slå några extra slag.. Men ska man vara fin får man lida pin ;)




Nästan exakt så här ska den se ut! Fick välja ut en så valde jag denna, och den är precis 10 centimeter som min ska vara, så ja,så här blir den i princip. Fett snygg om jag får säga det själv :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Riktigt fin :D Du får lägga upp bilder sen! För ska förmodligen tatuera mig sen hos samma sån som du :P

2011-01-14 @ 16:00:55
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0