Rum i Båstad.

Hej sötisar.
Inatt har jag sovit som en stock i elviras jätte sköna säng! Blev upp vid halv 11. Hon skulle nämligen jobba vid 12. Så jag följde med till Väla var tvungen att köpa ny Piercing, tappade nämligen den i förrgår. Så fick bli en likadan, älskar den så mycket! Aja, egentligen skulle jag bara köpa den haha, men så blev det inte. Jag kom hem med ett par nya jätte fina kängor, päls halsduk, liten väska till mobil, byxor och ett par strumpebyxor opps. Haha, aja hade faktiskt väla presentkort. Ni får bilder på det sen! Jag har ju lovat att jag ska visa bilder på rummet i Båstad.





ja, så här är bild på allting, visst är det stort? Större än en etta vafan.
Men tyvärr så tänkte jag på det när jag hade packat ut alllllllaa mina saker, så irriterande. Så nu kunde ni inte se hur mysigt jag hade det.. Aja, ni kan ju se det fremför er ialf. Kommer sakna dig rummet!


Istället blev det riiiktigt mysigt hos pappa. Ser ni så frestande sängen är? Satt spännband nu mellan dom också så det inte delar på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0