pluggar för fullt!

Gokväll everybody.
Igår var en awesome night! riktigt trevligt. Och idag har jag bara tagit det lugnt, ätit gott och nu pluggat röven av mig de senaste timmarna. Har ju idrott teori prov imorgon. Får se hur det går.. Men jag tycker faktiskt inte att det är jätte tråkigt. I och med att jag ska börja träna så mycket nu, så hjälper det faktiskt att läsa om allting som har med det att göra. Nyttigt!

Fast blev ju inte jätte mycket sömn inatt, kom hem vid 4 typ.. Hehe, så jag kommer bara decka totalt nu snart. Är jätte sömning.

Har mycket att se framemot veckan som kommer herregud. På tisdag kommer lotta, åh min älskade vän! sen en massa roliga träningspass hela veckan lång! Tatuering på lördag, ni skulle bara veta hur nervös jag är, bara jag tänker på det så blir jag skakis.. Ioch med att han ska tatuera över min ryggrad så kommer de kännas riktigt! finns jätte mycket nerver där, så folk jag pratat med som tatuerat sig där säger att armen bara kan hoppa till och sånt.. Fii pii. Jag är rädd! Men jag ska inte banga, det får jag bara inte!

Nej, nu ska jag se klart Wallandet med pappa, plugga lite till så de sätter sig och sen sussa.

I'll see you tomorrow. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0