Kör hårt!

För att man ska vara riktigt topp snygg, så ska ska man enligt mig vara Brun och ha en fit kropp.

Därför börjar jag träna 5 dagar i veckan, inte för att jag är tjock, för det är jag inte. Men för att få den kroppen jag vill ha! och för att bli brun så solar jag solarium minst en gång i veckan OCH äter en morot varenda dag. (Dock börjat med morötterna precis)

* Jag tänker inte äta några jävla piller för att bli smal. Eller gå på något bantingsskit. Jag tänker äta rätt och träna! Man måste ju må bra. Och de kommer jag aldrig göra om jag bara äter piller eller en soppa om dagen..

* Jag tänker heller aldrig ta några piller, sprutor, brun utan sol för att bli brun. Nej inte sånt skit. Då blir man bara omänskligt brun, inte snyggt! Jag tänker bara sola då och då och äta en morot om dagen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0