kavajen!



Bild på mitt nya inköp idag. Kunde inte låta bli helt enkelt! Den är så sjukt snygg, även fast de sved lite i plånboken..
Menmen. Idag har varit en låångt dag annars, men rolig! Har varit mycket musiklektioner och det är hur kul som helst! Har även städat hela ovanvåningen hemma hos mamma. Blev så mysigt igen. Riiiktigt skitigt var det, så de behövdes.

Imorgon går jag inte länge. Tar tåget till Ängelholm och möter Linnsan, sen ska vi till friskis och köpa vårt efterlängtade träningskort! jiho. Sen ska vi ta ett pass imorgon också!
Efter tror jag att jag ska till Moster, vi ska nog äta tacos, och även Viktor (kusinen) myspys!
Egentligen vill jag se musikalen i Båstad, jätte gärna!! men kan inte få någon skjuts dit av någon, mamma och pappa ska iväg och ingen annan kan, är riktigt pisst off för de. För det har varit något jag sett framemot.. Vill se mina vänner.. Aja, det kommer gå skitbra för dom ändå, men som sagt vill ändå se den!


Nu ska jag sova iallfall, är jätte trött. Tror inte jag kan blogga imorgon om jag inte kommer hem, men vi hörs på lördag annars!

HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0