I have made my decision.

Hej.
Jag har gjort mitt beslut. Det blir att flytta hem igen och gå på Nicolai. Det kändes bra när jag var där imorse, man får 40 minuters privat sånglektion i veckan och väldigt mycket annat inriktat på musik. Som jag verkligen ville. Nu är det bara jobbigt att säga hejdå till alla här. Jag flyttar nämligen härifrån imorgon redan. Sen börjar jag andra skolan på Måndag för att jag inte ska komma allt för bak. Blir bara svårt att komma in i klassen. Hoppas det går bra. Det håller jag tummarna för.
Vi hörs mer imorgon när jag kommer hem, nu har jag annat att göra. Särskilt att vara med mina underbara Amanda & Felicia som jag kommer sakna jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0