Hemma från Småland.

Hej!
Igår åkte jag tidigt till Markaryd, till Felicia. Så jag hade så brottom att jag inte hann skriva de. Men som sagt så var vi där hela dagen igår jag, Felicia och Amanda. Mina bästa vänner från skolan. Vi hade det så himmla mysigt! vi lagade god mat, kollade på film. De enda tråkiga var väl att jag somnade halv 7. Det var så sjukt varmt i rummet och Amanda snarka haha, menmen. Sånt man får ta.

Idag är det en fin onsdag. Ikväll får vi gäster. Anders och Maria. Anders är en riktigt nallebjörn, kännt honom sen jag var en liten plutt och han är såååå go. Det ska bli jätte trevligt. Men jag smyger iväg med becca vid halv 8 för då ska vi ner till solariet. Färgen får ju inte försvinna nu :)

Ha en trevlig kväll allihopa, puss från gry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0