Gott nytt år!

Gott nytt år på er!
Är ju en dag för sen, men det kan vi strunta i tycker jag! Själv hade jag en toppen nyår. Härlig fest med härligt folk! Ja, och idag mår man ju som man förtjänar, inte sant haha. Men det är inte så farligt ändå. Ikväll har jag mamma, micke, mormor, dennis och veronica myst. Ätit lite, kollat polisskolan och spelat spel. Sånt man ska göra "dagen efter" Och nu har jag legat i min nybäddade säng och kollat på Kommisarie Späck. En så fruktansvärt dålig film om jag får säga det själv. Riktigt ur kass!


jag och lotta igår!

Lite mer närmare in på vad jag hade på mig. Detta är då utan min skinnkavaj.

Så klart blev det den efterlängtade hummersoppan som jag är galen i, så sjukt gott!
testa de hemma, men inte för ofta, eller jo ni som är rika kan ju göra de.
Det blev även något kött med mandelpotatis och till efterätt vit choklas mousé. Super gott, tack för det pappa och Eva!



Nä nu ska jag nog sussa, imorgon tror jag att jag ska till familia med Linn, för hon ska ta hål i öronen. Hon fick de i julklapp av mig!


Sleep tight! ♥

Kommentarer
Postat av: tintin

fy vad orättvist att du fick den goda hummersoppan! :(

2011-01-02 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0