Besök imorgon.

hej vännerna.

Nu är jag hemma. För imorgon ska jag faktiskt till Nicolai och kolla hur det känns och se hur jag känner inför den linjen och så. Ingenting är säkert ännu, men det känns som den enda utvägen just nu. Att få se på andra möjligheter så jag verkligen kan trivas. Det jätte svåra är att flytta ifrån amanda och Felicia. Det är verkligen 2 vänner som jag kommit väldigt nära. Men som sagt så måste jag tänka på mig själv i det här läget.

Ikväll har vi ätit kyckling och sallad, tittat på halv åtta hos mig och bygglov. Och pratat en himla massa om hur det ska bli och så. Och nu sitter jag, pappa och dennis och ser en film som faktiskt verkar bra. Så nu har jag inte jätte mycket tid att sitta här och skriva. Men jag skriver nog något inlägg mer sen.

Jag berättar imorgon om du allt har gått.

kan det bli min framtida skola?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0