Apelrydskolan?

Idag är det Söndag och jag har baaaara legat i soffan hela dagen och glott på gamla idol avsnitt. Kunde inte somna inatt, har så mycket som flyger runt i mitt huvud just nu. Ingenting är bra just nu. Ingenting känns bra. Imorgon är det skola, och det är just de som inte känns bra. Det känns rent ut sagt S K I T att komma tillbaka. Jag vill säga som det är. Och jag trivs inte just nu på skolan. Jag trivs med linjen, jag tycker skolan är jätte fin och jag har 2 underbara vänner. Men resten av folket på skolan har gjort att jag tagit avstånd från allt. Jag säger inte att det är dåliga människor, jag säger att jag inte passar in med de folk som går där. Och nu när jag varit hemma så har jag tänkt så mycket. Och det är här hemma som jag trivs mest. På något sätt när man går på internat så känns det som skolan även är på kvällen. Sen tycker jag som sagt att linjen är bra. Men jag tycker den är mer inriktad till teatern som jag minst vill satsa på. Jag älskar mest sången och dansen. Och sången är det inte så bra med där. Man får inga privata lektioner och det saknar jag. Om jag vill utvecklas så vill jag ha det. Sen har vi också bara en lektion dans i veckan och det känns också för lite.. Så imorgon ska pappa ringa Nicolaiskolan. Inte alls säkert att man kan komma in såhär sent, men det är ju aldrig fel att åka dit och kolla vad den musiklinjen erbjuder. Jag vet inte hur det blir alls, men så här vill jag inte ha det iallafall..

Nu vet ni hur jag känner..

Kommentarer
Postat av: Tintin

Det kommer ordna sig Grysan. Kommer du inte in på nicolai nu, vilket jag hoppas, så kan man ta ett sabbatsår och läsa till nästa höst istället. Visst, det är tråkigt att ligga ett år efter, men du får också plugga det du vill sen. Hoppas det löser sig för dig! :) Kramis!

2011-01-10 @ 07:03:51
URL: http://tintinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0