Ändrade planer.

Godkväll. Idag har inte varit en bra start på veckan. Tog bussen imorse 07.52 men när jag kom till lasarettet så spydde jag utanför, inte jätte mysigt för er att veta kanske, menmen det var ju bara att ta nästa buss ner till knutan sen tåget hem.. Så har i princip sovit hela dagen. Och mår mycket bättre nu! har ingen aning vad de kan ha berott på.. Men det blev iallfall ingen träning för min del idag ju, tråkigt! Men på fredag ska jag och Linn köpa friskis kort och då jävlar! hehe.

Menmen, imorgon är det studiedag. Och då ska jag in till stan på förmiddagen och fota med några i klassen. Vi ska ha 60-tals kläder på oss. Det är en sak vi ska göra till skolan. Vi ska uppträda 3 60 tals låtar och så ska våra bilder komma bakom oss när vi sjunger och spelar. Fräsigt! Så det blir back in old times med candy man kläderna som jag och Louise hade på oss på vårshowen för ca 2 år sen. Amazing att de shortsen fortfarande passar mig haha. Hoppas jag får några bilder så jag kan visa hur det blir! Sen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0