60 tals fotografering.

Heeej härligt lördag! Vaknade upp hos moster imorse. Hade en sjukt mysig kväll igår. Dock blev jag ännu mer nervös över the tatto (SOM SKA GÖRAS PÅ LÖRDAG) eftersom jag satt och snackade emd Viktor hela kvällen om det. Han sa att de i princip känns som en vass kniv som skär dig i huden.. Herregud, vågar inte ens tänka hur nervös jag kommer att vara nästa lördag. Aja, jag är en tuff brud!

sen vid halv 3 så tog jag tåget in till Helsingborg, belv ju aldrig någon 60-tals fotografering förra veckan för mig, så blev idag istället. Och vissa bilder blev väl helt ok, men gillar inte sånt egentligen.. Men det var roligt ändå :)




The outfit ;)

Ehm.. ja, bilder från själva fotograferingen kommer senare, när jag fått bilderna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0