vad händer?

Hejsan! Igår var en riktigt bra kväll. Var på 18års fest i perslund. Riktigt roligt faktiskt. Även fast Lotta och jag inte var alls taggade innan, särskilt inte hon så blev det ändå en bra kväll. Idag blir det att stanna hemma hela dagen och bara äta haha (Lite skallebank har man allt)

Känner ni till Bjarne? det är en knöl så att säga som jag har vid handleden. Den kom till för ca ett år sedan och lite till.. Skulle gå ner i brygga på min fest och de gick lite snett. Har slått ner den en gång, men den har växt tillbaka igen. Men får nog operera bort den för att den ska gå väck. Och nu i två veckor har jag haft fruktansvert ont i min ena häl. Gör såå himla ont när jag går i mina skor, fast när jag har tagit av skorna finns där inget märke eller någonting så har inte fattat vad de varit. Men idag såg jag att jag har en fet bula på hälen... Ingen aning hur den kom till. Kan vara att mina fötter inte pallar trycket när jag börjat träna så mycket jag vet inte..

Men jag och bulor.. Vad vill dom mig :(



man ser inte den på hälen så bra, men den är big!

Ser nog ut som jag får gå till doktorn snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0