Underbara Linn.

Hej, idag mår jag bättre. Vet ni när allt bara vände? Jag satt hos mormor och kollade på ett barnprogram haha? menmen, så var han Benjamin Wallgren och uppträdde, och han är så himla glad och sprallig när han sjunger, och då tänkte jag: var är den glada, spralliga gry? nä nu jävlar ska jag rycka upp mig. Fick en enorm kick och de kändes verkligen riktigt skönt. Så nu, NU..

Jag ser verkligen fram emot mycket nu fakiskt. Ska i veckan åka till väla med Lotte och handla något snyggt, för på fredag blir det Bahnhof, dansa av mig lite ska jag underbaart! Och sen åker jag ju på söndag ;) måste sola lite nu i veckan så jag inte kommer dit och ser ut som ett lik..

Ikväll kom iallfall Linn till mig, och hon hade bakat muffins, hon är för söt hon. Verkligen en kompis att behålla, en som verkligen bryr sig om mig. Tack ♥

Eftersom jag bara ligger här hemma har jag inga bilder att bjuda på..

Måste sova snart, för jag ska faktiskt testa gå till skolan imorgon, jag behöver nog det!

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0