överskattad dag.

Alla hjärtans dag.. Jo visst. Det suger om man inte kan vara med någon. Eller är med mina kära pappa och Eva, but not the same thing. Jag var taggad på träning imorse, tänkte att jag skulle träna bort denna dagen så man inte blev allt för deppig. Men så spökar min hals och har sjukt ont. Så det sket sig. Och när jag inte får träna blir jag ännu mer förbannad! buhu..

Har dock gått ner 5 kilo på dessa 3 träningsveckorna.. Inte jätte bra. Hinner knappt äta mellan träningarna och så, sen när jag kommer hem sent så är jag inte hungrig längre precis.

Aja, har iallfall fått vackra rosor, choklad och en fin sten av pappsen idag. Han är så söt. Lägger upp bild på de sen.


Här har ni lovers.


Journey - Faithfully
På något jätte konstigt sätt kan jag inte lägga upp youtube videos längre...

Kommentarer
Postat av: Erika

Varför du inte kan lägga upp det är för att inne på yotube måste du trycka i någon sån grej för att få rätt kod :)

2011-02-14 @ 17:59:05
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0