Mår bättre idag.

Hejsan, idag mår jag bättre. Lite iallfall, de snurrar lite för mycket i huvudet ibland bara och inatt fick jag be mamma sova hos mig. Men jag känner mig lite bättre idag, så det är skönt. Och ikväll kommer en vän till mig som står väldigt nära och som ställer upp för mig i alla lägen. Och det känns så skönt att få prata med någon helt annan än vad jag gjort dessa senaste dagarna. Säger inte att det varit dåligt, men skönt att kunna prata med någon annan som man inte träffar så ofta.

Nu på dagen ska jag bara ta det lugnt och sova lite.

Och jag tror att de satte kanylen fel i min arm iförrgår för jag har fortfarande ont i armen och har blåmärke i armvecket..

Vi hörs, och vet ni? imorgon är det en vecka kvar!!! sen är jag utomlands, oh gud vad det ska bli skönt att komma ifrån allt och bara leva liivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0