Helt slut..

Gooo dagens.. Ja skola som vanligt idag. Kom hem ca halv 9 efter en riiiktigt lång dag med öppet hus och allt. Men det var roligt att uppträda såklart! får en gratis biobiljett hehe. Men sen fick jag även reda på att vi hade ca 75 engelska glosor till imorgon också. Vill dom ta dö på mig? Vi har nästan aldrig plugg, och nu innan lovet kommer allt över en istället. Men skönt att det är onsdag imorgon, inte jätte länge tills lovet nu, gott!

Imorgon blir det träning, yeey! dock en inflamation i foten, en hals som gör ont så ska jag kötta.
Efter sticker jag och Linnsan till öppet hus på BK vill träffa alla gamla lärare och sånt sen 9;an tänkte vi.

i min säng på apelryd, saknar de lite faktiskt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0