Häärlig dag.

Hello! igår drog jag till Ängelholm och lotte, vi var båda sugna på att sola, får ju göra det igen nu med tatueringen. Rikitgt skönt var det också tycker jag. Efter åkte vi bara hem till henne och möös.

Nu har jag åkt hem igen och även hunnit med att övningsköra och de behöver vi inte snacka om, för idag gick det skit.. Men om ngn timme eller så, så ska jag och pappa åka till Väla och möta Eva och äta där. Sen blir det hem och duscha för att träffa en kompis ikväll. Så jag hör nog av mig imorgon igen. Eller ja det gör jag :)

Kan ju meddela att jag skriver på min nya dator nu, den är toppen! går snabbt och riktigt skönt tangentbord att skriva på tycker jag.




har också fått cam på den, så ni lär få lite mer bilder på mig höhö.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0