Good song.

Hejsan svejsan. Idag hade vi håla första lektionen och vi har bara 2 lektioner idag, soooft. Så jag började halv 1. Men när jag tog tåget sit stod de typ stilla i 20 minuter så hann inte med lektionen.. Liten fin vända i hbg idag ju! skittåg. Men jag hoppade bara på tåget till ängelholm och körde ett träningspass där, så jävla skönt! blir glad av att träna. Träffade simon där också så vi snackade lite och hade sällskap till stationen, har saknat honom! en god vän.

Sen hämtade mormor mig på stationen, för har fått sån fruktansverd skoskav på ena foten, eller vet inte riktigt vad det är för när jag tar av skon är där inget märke eller ngt. Riktigt jobbigt.. Men iallfall så hade vi mysigt och fikade lite. Sen har jag bara tagit de lugnt ikväll. Min skorpor på tatueringen åkte av idag, så nu är den jääätte fin!

Btw, så blev jag av med min plånbok i helgen på ett öresundståg med alla kort pengar och allt, men så jävla gött att de hade hittat den! usch.. så hemskt det hade varit annars, så nu är den i Malmö och väntar på sin lilla matte.

Har inga bilder att bjuda på idag, så får bli en bra låt istället!
(ja, det skulle bli en låt, men vårt internet är så fruktansvert hatat av mig just nu döööööööööööööööö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0