Nytt försök: operation

Åh imorgon ska jag opereras.. Minns ni att jag sa att jag skulle de för en månad sen? vet inte om jag fick med det, fast fick aldrig göra de sist för jag hade "blåsa" på mina mandlar.. Men ser precis likadan ut i halsen nu, fast enligt doktorerna är det inget farligt och går inte att göra något åt det.. Så nu hoppas jag att de går vägen annars blir jag sur. orkar inte hålla på att tvätta mig med sprit hela tiden hehe. Har gjort de nu, man känner sig väldigt ren, fast att det är jobbigt samtidigt.. Får inte ta någon salva i ansiktet. Så får panik så torr jag är..
Nervös tjej som myser i sängen med nybäddade lakan. MMMH!
Har en tedens till att ha min hand upp i huvudet på bilderna.. Hmm
Nu ska jag ta en titt på the last kiss, sen nanna
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0