Zigge är den mysigaste katten i världen..

Hej ni älskade. Jag är ledsen för den jätte sena uppdateringen. Men jag kan bara säga att jag har mått både psykiskt och fysiskt dåligt. Jag måste verkligen få rätt på mitt liv. Och jag håller på för fullt. Men mer vill jag inte säga. För det är ganska personligt att berätta här.

Det har hänt så mycket sen sist.. Jag har köpt massa fina kläder, varit på roliga fester, träffat underbara vänner och även förlängt mina naglar, och nu ligger jag i sängen med feber. Men sånt är livet ibland. Dock hade jag det förra veckan också, eller mådde inte bra iallfall. Så ibland börjar jag undra ifall det finns något fel på mig. I och med att jag alltid blir yr och svimfärdigt väldigt lätt nu för tiden. Ska nog kolla upp det faktiskt..

Aja, har det jätte mysigt i sängen just nu, kelar med min underbara kise, och vi väntar på Lotta som bara skrev att hon skulle komma och rädda mig, min fina vän!





Stackars katt, ser ut som jag stryper honom. Men det gör jag inteee!

Vi hörs sen, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0