Vilket väder vi har sverigee!!

Gud vilken skön dag!

Började med tandläkaren och borra en tand, men det gick bra! var bara bedövad i halva käften någon timme efteråt. Men sen skulle jag till skolan, men fick reda på att vi inte hade några lektioner när jag väl hade varit där, så jag gick hem igen och vila en stund. Sen vaknade jag upp och det var helt sjuukt fint väder ute! Blev direkt ut  i solstolen, så underbart! samtidigt som pappa står och putsar på sin pärla (covetten)

Och som den bästa avslutningen i solen åkte vi med corvetten till klippan för besiktning, och den gick igenom som en dans på rosor. Har ni inte åkt i en bil utan tak så sjukt snabbt med ashög musik så rekomenderar jag de. God damn vilken adrenalinkick! älskar livet i de ögonblicket!




Kalla mig stekaarn


Mina päääärlor, dock är pappsen en ännu finare pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0