Underbar avslutning på dagen!

Hej, jag har bättrat mig från imorse hehe. Hade matte sen begav mig hem och snabbt därefter snörade jag på joggingskorna och sprang en lång runda i det underbara vädret. You go girl! Sen kom jag hem igen solade lite och så stack jag och pappa och övningskörde, gick helt ok! Och kvällen slutade med att vi gled in till helsingborg i corvetten och tog en glass på gröningen så mys hihi!

Och nu måste jag gå och lägga mig, för imorgon väntar en helt fruktansvert underbar dag. Jag kan säga att de ena varför jag varit nere på senare tiden är pågrund av skolan.. Så imorgon ska jag faktiskt till klippan och se hur den skolan är, vill inte gå mer in på det!

och efter så ska jag träffa en person som är såååå saknad!!!


ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0