Ny skinnis

hallåja!
En trött gry här. Har varit en tidigt start på dagen idag, fick upp 6 sen började skolan 8 och då hade jag naturkunskap till klockan 20 i 11, alltså det är inte normalt.. Den sista tiden vill man bara döö.. Men efter skolan träffade jag Louise och det var riktigt mysigt, inte träffat henne på länge. Vi fikade och snackade en massa skit bara, och hennes nya hus var jätte fint!

Som ni vet så blev jag av med min skinnjacka i Teneriffa, eller rättaresagt glömde jag den i bussen.. Men så har jag letat nu länge efter en ny men inte hittat ngn snygg svart. Så hittade jag en snygg idag, ville dock inte ha en brun som denna är, men den färgen får duga, den är också snygg :)


Snyggare i verkligheten, helt klart!
499 Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0