Ullared. (gekås)

Hejsan alla glada!
idag är det söndag och denna dagen har jag tillbringat med anton och tittat på när linn (hans syster) spelade fotboll. Hon var duktig, men de förlorade :( aja, de spelade bra ialf!
Det blir en kort vecka nu pga av kristihimmelfärs, men ännu kortare för mig!
för jag ska nämlingen till ullared på Onsdag med familjen Augustsson. Ska bli jätte roligt, och de passar jätte bra nu också så jag kan handla till mitt nya rum hos pappa! :)

Annars är det inget annat roligt i veckan som händer. Mest plugg på alla möjliga ämnen. 
Mitt EU kort måste pluggas rejält på! Känner mig lite efter som inte fixat de än, men det är så förbaskat svårt att klara de :/ men jag måste! jag ger inte upp!

Nu har jag nyss duschat och nu ska jag lägga mig i sängen och plugga på moppen, min förbaskade tv fungerar icke.. Blää. Boxen har lagt ner, och jag hittar inte min kamerasladd fortfarande. Hatar ibland när saker och ting försvinner!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0