Nyss från musikskolan.

Hej bloggen, vilken härlig dag idag va? underbart väder :)

Har nyss kommit från musikskolan. Sjöng en liten låt för allmänheten. Det var andra körer och sånt också, så det var inte bara jag som uppträde haha. Blev Britney Spears-Everytime. Gick bra :)

Allafall så är det nog bara vädret som är underbart för tillfället. Har så mycket stress med all pluggning i skolan. Och idag skrev vi hela manuset till vårshowen, det var iallafall bra att få det gjort! Ja jag har nog inte nämt det, men det är vårshow nästa vecka, och jag längtar sjukt! är ju programledare med Donika. Så kul det ska bli.

Men vet ni, jag har inte tid att häcka här mer, ska plugga kemi.. Imorgon vet jag inte om jag skrver. Ska till ängleholm och se Linn spela match med Anton, sen ska jag nog till honom och sova där antagligen.




fick bli en söt bild på Ida, och emil i bakrunden som inte ville vara med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0