Nattinatti.

Hej bloggen, som sagt fullt upp med matchtittande igår. Det blev 3-2 till ängelholm.
Hoppas ni har det bra? jag känner mig bra iallafall. Riktigt sommarväder idag, var ute och solade två timmar när jag kom från skolan. Och jag gjorde kemiprovet också idag, och jar pluggat satan på so arbetet, känns på topp! (y)

Eftet två timmars sol idag kom malin (min söta kusin) och vi lagade mat, målade naglarna, lyssna på musik och lite sånt. Jag gjorde ve hennes naglar med mitt vackra blå nagellack, hehe. Blev jätte fint.

Imorgon är det SPEX FOTO i skolan, det ska bli jätte kul! men jag säger inte vad jag ska vara, för bilderna kommer! ;)



fiiiina! men mina ser ut som korv fingrar, äch whatever.
Natti, belv kort inlägg idag. Är jätte slut efter hela veckan, kommer somna på momangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0