hemma från en underbar dag i hbg.

hej bloggen, nu är jag och anton hemma i örekelljunga från en underbart bio och resturang besök.

Som sagt så såg vi på the last song, den var heeeeeelt underbart bra! jag grät mer än halva filmen, har aldrig gråtit så mycket till en bifl förrut.. Men den var verkligen jätte bra! :)

iallfall vi såg filmen vid 4, så vi hann äta lite gott efter. Och då fick det bli Big buddha. Det var jätte gott, och mätt blev man! men det är bra, så slipper man bli hungrig efter ett långt tag.

Som jag skrev i torsdes så skulle jag ju köpa mitt älskade nagellack, men när vi gick genom hela gågatan på väg mot makeupstore så var de såklart inte öppet! allt annat än den affären hade öppet, så pisst off blev jag! ååh. Får köpa de en annan dag :)

Nej nu får jag vara mer social här i Augustsson familjen :)

vi hörs,   puss/g.

ps. Tog bilder på maten idag, kommer in när jag hittar kamerasladden. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0