hej bloggen.

Jag har varit lite upptagen. Och igår fick jag inte tillgång till dator.

Idag är det iallafall onsdag och jag har varit på ullared. Anton kunde inte följa med men det var roligt ändå, fast det hade varit roligare med honom också. Fast hans samlingstid till cuppen var tidigare tydligen.

Menmen, jag fick mycket handlat. Men det sved i plånboken -.- Aja, det blev bra ändå. Jag tar bild på de. MEN! var är min j*vla kamerasladd.. BLÖ. Jag kan itne hitta den någonstans alls. :(

Men nu iallfall så kommer Sanna och Amanda, OCH VI SKA HA PYJAMAS PARTY! :D haha, ska bli mysigt.

Vi hörs imorgon, ska upp ganska tidigt till Linn för vi ska spela in till svenska arbetet. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0