gekås stuff!

Hej igen, nu har vi kommit hem. Är färdig duschad, sett hollywoodfruar och nu sitter jag här med knäckebröd (som är slut) och en varm go kopp kafé. :) Nu tänkte jag lägga in bilderna på sakerna jag köpte. Är nöjd med det iallafall :)



lite smått & gott till mitt rum!


två av tröjorna, en hängare är fri från klädesplagg just för att jag hade koftan på mig, som jag då också köpte :)
smart, åker till ullared och köpte ngt klädermärke Mila, som var de dyraste haha :s


snygg väska, och ett snyggt skärp med nitar!

Ja, har missat lite som inte blev med. Köpte två stora tavlor också, en med en tiger och en med bebisfötter! så himla fina. Och de var i svart/vitt så alltså. Mitt rum kommer bli super! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0