blå vs. svart.

Hej igen!

fick min lilla power nap innan på 20 min. Sen kom mormor och satte sig och pratade med mig, och så var klockan 6 och tyckte det var dags att laga lite mat och fixa lite i huset. Så nu har jag gjort mycket nödvändiga saker. Och just när jag blivit klar och tänt lite ljus och så i vardagsrummet med min laptop så kommer Dennis hem och ska se fotboll, så här sitter jag igen på mitt rum med tända ljus. Trevligt det med :)

Jag har kollat lite kläder, tycker de hade varit skitsnyggt och lite kinky med skinnbyxor. Men jag kan inte hitta det någonstans. Ni får gärna slänga till med en kommentar om ni vet var jag kan få tag på några!

Men jag hittade en annan cool sak på H&M.  Så ni får gärna också slänga in en kommentar vilken ni tycker är finast :)



Blå 

vs

svart


Inte för jag vet om jag köper någon, men jag tycker de är häftiga!

nej, nu måste jag skriva en bokrecension. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0