6/5

hejhej.

Idag är det en underbar torsdag kväll, menas med att det är fredag imorgon och det är = helg!
Och ihelgen ska det bli bäst. Först imorgon kommer anton och vi och några andra kanske ska till Martin och grilla, får se hur vädret blir. Sen på lördag så ska jag självklart se THE LAST SONG! har reserverat biljetter nu. Längtar så himla mycket.. Ska bli både mysigt och skoj! sko nog passa på att köpa ett turkost nagellack också. Har blivit helt into den färgen, så fin! :)

Nu ikväll har jag städat hela ovanvåningen och bakat 2 kladdkakor tills imorgon som jag ska ha med mig i skolan.
Jag har tagit en skit äcklig bild på ett spindel som klättrade på väggen, men jag hittar inte min sladd till kameran -.- Vet inte alls var den kan ha gömt sig.. Vi får leta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0