väladag med min snygging.

hej måndag! Igår var jag hos antisen, och vi fick för oss att tälta. Så vi skulle tälta deras nya tält, så vi gick först till kinaresturangen och åt gott, och sen la vi oss. Men vid halv 2 så gick det inte mer, det var jätte kallt så vi gick in i stugan igen och kollade pretty woman. Men anton somnade direkt så jag la uppe till 4 då kom jon blund :)

aja, idag har vi varit på väla, blev vita jeans shorts, en skjorta och glasögon. Riktigt fint :)

Nu är jag hos pappa och vi ska äta snitzel, nypotatis och bea, jätte gott! blir väl att stanna här inatt med pappsen, och det har jag inget emot, ska testa hans nya badkar också efter maten ;)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0