spray tan

godkväll!
Ikväll har jag varit på björnen och sett petersvens konsert. De va väl helt okej. Lite segt med en halvtimmes paus i de hela bara. menmen. Nu är jag hemma och fixar till imorgon. Har skrubbat mitt ansikte målat naglarna och så har mamma sprayat in mig i brun utan sol. Goott! kletig som fan är jag nu haha :( menmen.

Ska nog sy fast de pärlor på min klänning som har lossnat nu, just de har lovat bilder på de jag ska ha på mig! men vafan, det är mycket finare att se de på, så vi tar de i övermorgon ist. Imorgon hinnder jag inte. Klockan 2 ska jag vara hos veronicas syster camilla hon ska göra ve mitt hår :)

Hörrs! ♥


köpt för 150 spänn på la chick. Finns överallt i olika priser kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0