ojsan.

Det var ett tag sen ja. Men alltså de finns vissa perioder då det är roligt, sen andra då det är urtrist! vårshowen gick i allfall bra! det var jätte roligt. Och nu är allt klart i skolan! känns superskönt :D

Igår var jag ute och solade sen halv 11 till 4. Och jag "råkade" sola framsidan lite mer än baksidan, så nu är jag helt röd på framsidan och ganska blek på baksidan haha (y) jag pressade som fan, måste se bra ut i min balklänning. På tal om klänningen så är den klar! och jag har fått pärlhalsband av pappa och mamma, samt skor sjal och sånt fint. Jag hoppas det blir en fin kväll, det är ju redan på torsdag! :)

Nu är det ganska fint väder. Bar lite mycket moln tycker jag. Tråkigt bara att min käre mammi smittat mig med sin förkyldning, eller anton :( inte kul att ha ont i halsen när det är sol. Fast nu står grillen igång och micke (mammas nya) blev grillmästar'n idag.

ps. Mamma hade min kamera i Turkiet när det var Vårshow, så jag har tyvärr inte kunnat ta ngr bilder. Becca skulle ha sin system kamera, fast hon sov hos mig alla dagar så hon kom inte till Ängelholm så hon kunde hämta den. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0