nu är det bara att leva livet!

hej allesammans. Nu är man på gång in i sommarens tid, och det känns underbart! vädret börjar ta sig, jag har världens bästa pojkvän, och min bästa vän bor hos mig. Kan inte bli bättre!

Igår åkte vi till Hässleholm till becca, men varade inte så länge, de var inte jätte roligt. :( Men alltid roligt att träffa alla vänner. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får väl se om jag och lotta gör ngt mysigt. Imorgon blir det stan, shoppa lite och fika. Och sen på kvällen ska lotta till hennes bror, så får se vad jag ska göra.

nu efter jag slutade 9;an så gick jag ut med 240 (om man tar bort 10) och jag är jätte nöjd!
Jag fick 1000 spänn av mamma och pappa, och 200 av mormor, inte alls nödvändigt, för jag fick också underbara blommor av allihopa. Men ett stort tack! ♥



en underbar bukett från mammi, med min favoritfärg ofc!


röda rosor av pappa, alltid lika fint med röda rosor!


och en vit ros av mormor, jätte fin den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0